Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
El procés Decidim el nom entra en la fase conclusiva. Vam recollir una sèrie de propostes fantàstiques, vam recollir i analitzar els comentaris generals i específics, vam valorar les propostes i la plenària va seleccionar els cinc noms finalistes que millor representarien allò que volem ser, un front comú per a una transició ecosocial que s’organitza en assemblees descentralitzades i participatives. Vam intentar fer una deliberació atenta en el filtratge de les opcions, aplicant-hi criteris de selecció pel que fa a l’adequació comunicativa. Així i tot, possiblement vam descartar alguna proposta que mereixia ser finalista i ho lamentem molt.
Comptat i debatut, us expliquem la votació final i el context comunicatiu perquè us feu una idea del procés de creació de la nostra marca, que continuarà amb el fil elaborat en aquest procés de selecció del nom.
Per començar, us demanem de votar amb deliberació. És a dir, pensem que és important llegir atentament aquesta introducció per formar un criteri que vagi més enllà d’una simple intuïció. A més a més, mireu les descripcions de les propostes, que donen algunes pistes sobre el marc conceptual i alguna estratègia comunicativa corresponent.
Aquest procés per a decidir el nom és només una part d’un bagatge comunicatiu, la marca. Tot i que es tracta d’un concepte que s’aplica sobretot en l’àmbit comercial, el seu ús s’estén a qualsevol entitat que manté relacions públiques. Es tracta de transmetre una identitat, fent servir una estratègia comunicativa que correspongui amb els objectius de l’organització. En conseqüència, la marca és el conjunt de característiques distintives que el públic arribarà a associar amb l’entitat.
El nom pot fer referència a les coses a les quals es dedica l’organització, però això no és un requisit, ja que altres eines comunicatives poden aclarir el perfil. La descripció acompanyant pot arrelar això fins que la difusió hagi creat la consciència de marca en el públic. Un altre mitjà complementari és l’ús d’un lema, cosa que permet comunicar trets distintius de l’entitat, com ara una actitud, valors o alguna finalitat organitzativa. El nom és òbviament un factor important si té algun significat incorporat. És per aquesta raó que el nom pot condicionar el perfil de la marca pels elements conceptuals que conté. La primera paraula és decisiva, ja que arrela l’associació amb l’entitat en la ment dels perceptors. En concret, tenim les opcions «Assemblea», «Sindicat» o «Revolta».
Consegüentment, es tracta de trobar un consens quant al tret principal de la nostra identitat. El fet que podríem referir-nos ambiciosament a un canvi més profund, la revolta, no significa que aquell nom fos l’única opció que el poder establert intentaria desprestigiar. Ho farien igualment amb els altres noms, ja que les activitats de l’entitat són la cosa decisiva.
Amb tot, convé reflexionar sobre el marc conceptual del bagatge comunicatiu complet. Quant als mots que acompanyen i especifiquen la identitat, aquells tenen la funció de crear alguna mena d’imaginari conceptual. Tenim tres tipus d’organitzacions diferents i podem desenvolupar una marca al voltant d’aquestes paraules clau. Encara que podem pensar ja en alguna estratègia comunicativa corresponent, aquesta votació final no pretén resoldre aquella qüestió.
Els vostres comentaris són més que benvinguts, ja que la intel·ligència col·lectiva ajuda a aclarir els pros i els contres de les propostes. Podeu criticar-hi també tot el procés, atès que és possible que se’ns hagi escapat algun factor molt important. En qualsevol cas, els comentaris creatius quant a lemes i estratègies comunicatives aportaran sense dubte al procés de la creació de la marca.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes